GPC Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
GPC Forum

Powerlifting Belgium Forum


4 plaatsers

    Suggesties data wedstrijden

    avatar
    igunick


    Aantal berichten : 19
    Registratiedatum : 18-06-09

    Suggesties data wedstrijden Empty Suggesties data wedstrijden

    Bericht  igunick ma aug 31, 2009 2:22 pm

    Gezien ik vernomen heb dat de data voor de wedstrijden in 2010 volgende vergadering gepland zullen worden, leek het me zinvol om eventueel enkele suggesties te geven.

    Namelijk,

    Voor universitaire studenten (Junior klasse):
    - Kerstvakantie tot einde januari: 1e examenperiode
    - 2 Laatste weken mei tot einde juni: 2e examenperiode
    (- Augustus tot begin september: 3e examenperiode (herexamens))

    Voor middelbare studenten (Tiener klasse):
    - December : 1e examenperiode
    - Juni: 2e examenperiode
    (- Periode voor paasvakantie: bij sommige scholen een 3e examenperiode, maar bij meeste niet denk ik)

    Nu ik weet wel dat het onmogelijk is om alle wedstrijden buiten deze periodes te houden maar ik denk dat het enigzins wel nuttig is om met deze periodes rekening te houden. De kans dat er een grote opkomst is van Juniors/Teens bij wedstrijden is vele malen kleiner in deze periode.

    Naar mijn mening zijn wedstrijden die enkele weken voordien vallen in:
    - Einde april, begin mei
    - November
    een beter optie.

    Omgekeerd zijn wedstrijden die net na (eerste paar weken) de examens komen ook minder optimaal vanwege het krachtverlies dat de atleten mogelijks hebben opgelopen tijdens de examenperiode. Maar dit is eerder een individueel verschil. Sommige slagen er in de hele examenperiode door te kunnen trainen met minimaal krachtverlies en andere (zoals ik toevallig tongue ) hebben wat meer tijd nodig om terug op niveau te komen.

    Ik hoop dat jullie hier eens over nadenken. Alvast bedankt

    Groeten,Nick
    Iron Triathlete
    Iron Triathlete


    Aantal berichten : 59
    Registratiedatum : 17-06-09
    Leeftijd : 48
    Woonplaats : Barbell-road 666, Squatville.

    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  Iron Triathlete wo sep 02, 2009 3:12 pm

    ook niet vergeten dat voor de niet-studenten de volgende periodes heel druk zijn :
    Vanaf 1 Januari tot eind april, dan terug vanaf 1 mei tot half oktober en ten laatste ook nog van ergens half oktober tot net na Kerstmis dit om geld te verdienen zodat hun kinderen hobby's kunnen uitoefenen en eventueel verder studeren.
    Dank bij voorbaat aan het Bestuur om ook hiermee rekening te houden.




    "OBSESSED" is how the lazy describe the DEDICATED!
    Brasse
    Brasse


    Aantal berichten : 12
    Registratiedatum : 08-06-09
    Leeftijd : 54
    Woonplaats : Mechelen

    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  Brasse ma sep 07, 2009 5:45 pm

    @ Nick :

    we proberen reeds rekening te houden met de wedstrijden van onze "collega"-bonden in België, en met onze eigen internationale wedstrijden om onze atleten toe te laten een ideale voorbereiding te treffen. Daarbij zitten we nog met een vakantieperiode van 2 maanden die we moeten inpassen in het wedstrijdschema, dus je ziet dat het bepalen van een agenda niet zo eenvoudig is! Toch zal ik deze opmerking doorspelen aan ons bestuur zonder verder beloften. Indien mogelijk zal wel degelijk rekening gehouden worden met je bemerking...

    Groeten,

    Patrick
    avatar
    realpower


    Aantal berichten : 57
    Registratiedatum : 16-06-09
    Leeftijd : 48
    Woonplaats : powerland

    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  realpower ma sep 07, 2009 8:30 pm

    Het mooie aan gpc,is dat er hierover vergaderd zal worden.En dat de mening van de atleet telt!!
    avatar
    realpower


    Aantal berichten : 57
    Registratiedatum : 16-06-09
    Leeftijd : 48
    Woonplaats : powerland

    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  realpower ma sep 07, 2009 8:32 pm

    @PAT, we hebben je gemist!!volgende keer moet je erbij zijn!!
    avatar
    igunick


    Aantal berichten : 19
    Registratiedatum : 18-06-09

    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  igunick wo sep 09, 2009 3:34 pm

    Iron Triathlete schreef:ook niet vergeten dat voor de niet-studenten de volgende periodes heel druk zijn :
    Vanaf 1 Januari tot eind april, dan terug vanaf 1 mei tot half oktober en ten laatste ook nog van ergens half oktober tot net na Kerstmis dit om geld te verdienen zodat hun kinderen hobby's kunnen uitoefenen en eventueel verder studeren.
    Dank bij voorbaat aan het Bestuur om ook hiermee rekening te houden.
    Brasse schreef:@ Nick :

    we proberen reeds rekening te houden met de wedstrijden van onze "collega"-bonden in België, en met onze eigen internationale wedstrijden om onze atleten toe te laten een ideale voorbereiding te treffen. Daarbij zitten we nog met een vakantieperiode van 2 maanden die we moeten inpassen in het wedstrijdschema, dus je ziet dat het bepalen van een agenda niet zo eenvoudig is! Toch zal ik deze opmerking doorspelen aan ons bestuur zonder verder beloften. Indien mogelijk zal wel degelijk rekening gehouden worden met je bemerking...

    Groeten,

    Patrick

    Dankje!

    Ik begrijp best dat dit moeilijk is om rekening mee te houden (moet je geen sarcastische opmerkingen om maken, phillippe) en dat je weinig kan beloven. Het is dan ook maar een suggestie . Daarvoor dient dit subforum dan ook, dacht ik? Men suggestie moest maar eens iets uitmaken. Wie niet waagt, wie niet wint.
    Brasse
    Brasse


    Aantal berichten : 12
    Registratiedatum : 08-06-09
    Leeftijd : 54
    Woonplaats : Mechelen

    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  Brasse do sep 10, 2009 2:57 pm

    @ realpower :

    Zal er volgende keer zeker bijzijn, zeker weten Steve!

    @ Igunick :

    Inderdaad, suggesties en ideeën zijn steeds welkom. Met zijn allen maken we er steeds iets beter en groter van...

    Grtz

    Gesponsorde inhoud


    Suggesties data wedstrijden Empty Re: Suggesties data wedstrijden

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 4:35 am